حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 349

توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. همانطور که می دانید این دستگاه جایگزین سیستم دستی ثبت حضور و غیاب افراد شد و ورود اطلاعات به صورت مکانیزه در این حیطه باعث کاهش خطای انسانی و کنترل صحیح زمان ورود و خروج گردید. حضور و غیاب کارمندان برای مدیران یک شرکت جهت بهره برداری حداکثری از زمان نیروی انسانی و محاسبه هزینه کارکرد و پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان امری ضروری می باشد. دقت نمایید که این طرح پرداخت گمرک و رجیستری فقط شامل ساعت های سیم کارت خوری است که بدون کد فعالسازی خریداری میشوند یا از کشور دیگری ورود پیدا کرده اند. ، راهکاری کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و عدم مواجه با دشواری راهکارهای موجود، ساعت ورود و خروج کارکنان خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند. زین پس کلیه خریداران ساعتهای هوشمند که دارای شناسه IMEI (ساعتهای هوشمند با قابلیت نصب سیم کارت) هستند میبایست اقدام به پرداخت عوارض گمرکی دستگاه و رجیستری آن نمایید.

 

سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام کند تا در اسرع وقت، تیم فنی ما برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کند. اکنون سامانه همتا با انتشار اطلاعیهای درباره حل مشکل این دستگاهها توضیح داده است. شما هم اکنون می توانید نرم افزار چهره نگاری نوزاد را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. همچنین می توانید در مورد کسر خودکار برنامه های استراحت بدون حقوق که کارمندان ساعت آن را ثبت نمی کنند تصمیم بگیرید. همچنین در مقالههای پیش متوجه شدیم که یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است که دقت و امنیت بالایی را برای حضور و غیاب کارکنان سازمان فراهم میکند. دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. دستگاه حضور غیاب سری V800 جزو مدل های پرفروش است. در کشور ما صنایع الکترونیک صائلا موفق شد اولین ساعت های حضور و غیاب اثرانگشتی را طراحی و به مرحله تولید برساند و گام موثری در خودکفایی کشور عزیزمان بردارد.رار میدهند.

 



     
  1. روز جاری تاریخ پیش فرض سیستم است


  2.  
  3. داراي پورت Wireless LAN و TCP/IPجهت كار با نرم افزار مدیریتی


  4.  
  5. قابلیت ارتباط با انواع دستگاه


  6.  
  7. Ghofrani گفت


  8.  
  9. عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها


  10.  
  11. 1 ماه و 7 روز پیش


  12.  
  13. سرعت تشخیص اثر انگشت فوق العاده بالا


  14.  

 

 

صفحه نمايش تك رنگ 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش ساعت، تاريخ و عمليات انتخاب شده توسط كاربر را داشته و نتيجه شناسايي كارت و كلمه عبور از طريق LED هاي روي دستگاه به كاربر نمايش داده خواهد شد. این دستگاه ها علاوه بر مجهز بودن به کارت خوان بدون تماس و روش شناسایی رمز عبور , مجهز به سنسور اثرانگشت قدرتمند سوپریما است . این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده که باعث شده چرخش اثرانگشت و آسیب دیدن اثرانگشت در شناسایی آن تاثیر ی ندارد. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کارایی سیستم های بیومتریک سنسورهای تشخیص اثرانگشت در میان ساعت های حضورو غیاب جایگاه بسیار والایی را یافتند. حجم بسیار پایین ذخیره سازی تصاویر صورت با کیفیت بالاتر در مقایسه با فیلم ضبط شده . گیت سه میله ای Saela T107 به صورت تمام اتوماتیک و کاملاً هوشمند ورود و خروج افراد را … متروئی,دستگاه ورود و خروج مترو,قیمت مناسب گیت کنترل تردد,کنترل بر ورود و ….

ساخت و فروش ماشین آلات تولید بلوک - جدول - سنگفرش-موزائیک سیمانی و ساب نواری ، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به صورت موبایل و ثابت . پخش تماس های ضبط شده S12 از طریق قراردادن رم روی کامپیوتر یا گوشی موبایل انجام میگیرد. اگرچه این کار برای انسان کار ساده ای به نظر میرسد اما برای کامپیوتر ها همیشه با چالش همراه بوده است. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. اسکنراثر انگشت بایومینی 410 با داشتن طراحی بسیار ارگونومیک ، زیبا و دارای سنسور نوری با قدرت ۵۰۰dpi می باشد.. اسکنر اثر انگشت بایومینی 410 به صورت خاص طراحی شده است تا BioMini را به سطح بالاتری از امنیت و راه حل های مدیریت دسترسی هویت مبتنی بر کامپیوتر برساند. این دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی آفلاین بوده و نیازی به اتصال به کامپیوتر برای ضبط ندارد. راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. دستگاه حضور و غياب کارابان ابزاری است بسیار سودمند جهت مدیریت تردد و عملکرد پرسنل و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد ایشان که هم برای کارفرمایان و هم پرسنل، مزایای بسیاری را به همراه دارد. توسعه یک مدل محاسباتی به منظور تشخیص چهره بسیار دشوار می باشد و دلیل آن نیز پیچیده بودن چهره ها و همینطور ساختار چند بعدی بینایی می باشد.

اگر میخواهید تشخیص سریعی در ویدئوهای زنده خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از روش HoG استفاده کنید. توجه داشته باشید که تست زنی نیز مانند ساعت مطالعه باید به صورت متعادل بین دروس تقسیم شود و در تمامی مباحث چه ضعیف و چه قوی باشید ، باید تست زنی داشته باشید. اخیرا تعدادی از دستگاه های سیم کارت خور به غیر از گوشی های موبایل، مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند و دستگاه POS به دلیل طرح رجیستری غیر فعال شدند. طرح ثبت و رجیستری ساعت های سیم کارت خور و هوشمند در اوایل سال 1398 تصویب شد. امروزه سیستم های کنترل تردد افراد بیش از پیش هوشمند و خطاناپذیر شدهاند. این محصول برای استفاده توسط شرکت ها و ادارات طراحی و تولید شده است که با استفاده از آن ها می توان به دقت ساعات ورود و خروج کارمندان را کنترل نمود. کارت غیر مستقیم یا بدون تماس: این کارت ها با موج ها و فرکانس عمل میکنند و تا فاصله ده سانتی از دستگاه نیز عمل میکنند و بدون تماس با دستگاه اطلاعات را ثبت میکنند. به علاوه، AC2100 plus به­ عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی هم عمل می کند؛ چرا که مجهز به کارت خوان بدون تماس است و می تواند از طریق کارت نیز حضور و غیاب افراد را انجام دهد.


برچسب‌ها :

شنبه 31 / 3 / 1399 - 4:21 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 260

امری که بدون مدیریت و کنترل دقیق میسر نخواهد شد. آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . در این محصول مکالمات ضبط شده بدون کالر آی دی (اطلاعات تماس) میباشد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت کنند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد. در سیستم حضور وغیاب همه چیز به طور خودکار نتیجه زمان بیشتری را میدهد و هزینههای کمتری برای بهروزرسانی دستی کارهای مرتبط با کارمند به کار میرود. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد. منظور از ریز حالت های چهره چیست؟ حالت تمرین شامل نرمال سازی و استخراج ویژگی از تصاویر با استفاده از الگوریتم PCA, ICA می باشد.

سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. مزیت اصلی که حضور و غیاب بیومتریک در احراز هویت سیستم های امنیتی ارائه می کند، اثبات این است که حقیقتا چه شخصی در حال تایید هویت است. همچنین کارمندان با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می توانند تعطیلات باقی مانده خود را مشاهده و آنها را درخواست نمایند. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید.

  • دلایل ژنتیکی
  • رمز عبور
  • دستگاه کنترل تردد تحت عملکرد شبکه Networkable
  • راهبند بتا
  • بطور كلي ميزان پرت و ضايعات را تا 10% كاهش مي­دهد

و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. حال با اين پرسش روبه رو مي شويم كه اگر مجموعه ما داراي شيفت چرخشي بود چه كنيم؟ ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تشخیص چهره توانسته در بهترین سطح عملکرد قرار بگیرد. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. بدون شک یکی از مهم ترین عوامل رشد و بهره وری در یک مجموعه، نظم است و نظم ارتباط مستقیمی با زمان دارد. شاید بتوان گفت مهم ترین ملاک برای انتخاب روش شناسایی افراد، نوع، شرایط و ساختار محیطی است که دستگاه حضور و غیاب برای آنجا استفاده خواهد شد.

برخی از از این امکانات نقش بسزایی در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای یک مجموعه خواهند داشت. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. بهبود مسئولیت کارمندان برای مدیریت زمان: داده های جمع آوری شده با دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب یک سند حسابرسی مشخص برای زمان و تعداد روزهای حضور کارمندان را ایجاد می کند. برای انتقال این اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و یا بالعکس روش های مختلفی وجود دارد. با بهرهگیری از این سیستم اطلاعات شخصی و بیومتریک در حالتی کاملا ایمن و مطمئن ثبت میشوند. این سیستم بیومتریک در مترو Osaka با 1,200 کارمند برای همه ایستگاه های آن قرار است تا سال 2024 به مرحله اجرایی برسد. بقیه ی کد نیز از مثال های کتابخانه RFID، کتابخانه ی SD کتابخانه ی RTC گرفته شده است.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره uFace102 ترکیب جدیدی از فن آوری بیومتریک است که باعث می شود دستگاه بیشتر کاربر پسند باشد. این دستگاه که مورد توجه و رضایت مشتریان راما تیم فرار گرفته است ظرفیت تشخیص چهره به تعداد ۱۰۰۰ و ظرفیت تشخیص اثر انگشت به تعداد ۵۰۰۰ و همچنین ظرفیت شناسایی کارت به تعداد ۳۰۰ هزار کارت را دارد. مثلا برخی تنها ۵۰ نفر را می توانند تشخیص دهند، برخی صد نفر یا ۲۰۰ نفر. ولی با پاک کردن آن به صورت متناوب حتی با یک دستمال ساده می توانید این اثر انگشت را به راحتی پاک نمایید. در نتیجه اخذ اثر انگشت نیز از همین سیستم تبعیت می کند . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید .


برچسب‌ها :

دوشنبه 26 / 3 / 1399 - 3:20 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 298

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.


برچسب‌ها :

دوشنبه 26 / 3 / 1399 - 1:16 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 241

شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. قیمت دستگاه تشخیص چهره UFACE 402 نسبت به دستگاه تشخیص چهره G3 از قیمت اقتصادی تری برخوردار است و از نظر قیمت برای مجموعه هایی با پرسنل بین دو تا سه هزار نفر مناسب می باشد. تعداد ماهیچه های تولیدکننده حرکات فک و لب ۲۶ عدد می باشد که از این مجموعه ۳ ماهیچه اصلی حرکتی درنظر گرفته و مدل سازی می شود. بیمارستان ها، شرکت های نفتی و حتی کسب و کارهای کوچک می توانند به آسانی از این سیستم استفاده نمایند. علاوه براین تصاویر اشخاص معمولاﹰدر محیط های طبیعی گرفته می شود و این نشان می دهد که پشت زمینه تصویر می تواند بسیار پیچیده و شلوغ بوده و روشنایی تصویر می تواند خیلی مهم باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه دارا بودن دو ترمینال برای تشخیص چهره و اثر انگشت همزمان است.



     
  • 5 ولت / 2 آمپر


  •  
  • مراحل ثبت ورود و خروج کالا به کمک سریال


  •  
  • امکان تقلب کارمندان شما در این سامانه وجود ندارد


  •  
  • Gentle Max Pro


  •  
  • کنترل کامل اندازه وزن طول و ارتفاع و ضخامت محصول


  •  

 

 

مدل های UFace برند ZK نیز مانند دیگر مدل ها دارای روش های تشخیص کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره هستند که می­ توان بصورت همزمان و دوگانه و یا بصورت مجزا و تکی از آن ها استفاده کرد. این لیزر به طور ویژه روی پوست های روشن بسیار عالی عمل میکند. با توجه به مدلها و برندهای مختلف برای هرکدام از این سخت افزارها، نمیتوان به طور دقیق تغییر قیمت دستگاه را ذکر کرد. این دستگاه از نظر ظاهری بسار زیبا طراحی شده و از اسقامت بالایی برخوردار هست ، بخشی از دستگاه از متال و بخشی از طلق می باشد ، کلیه پورت های ارتباطی در این دستگاه وجود دارد. Yurii Holuzynets مدیرعامل شرکتRiddletag اظهار داشت: استفاده از دستگاه های تشخیص چهره سبب می شود تا مسافران به عبور از گیت ها سرعت بخشیده و همچنین از کلاهبرداری مالی جلوگیری کنند. اما این مورد سبب نمی شود که به امنیت این روش ها اطمینان داشته باشیم.

 

روش تشخیص چهره (Face Recognition) یکی از چندین روش (بیومتریک) Biometric است که دارای دقت بالا بوده و می تواند تا مدت ها قابل اتکا باشد. پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی سرعت نسبتا مناسبی در تشخیص چهره دارد. پردازنده RF900 از نوع ۱GHz است. مدل های اهرمی معمول ترین و متداول ترین در نوع خود بوده و این قیمت راهبند مناسب تر است. سرعت شناسایی بسیار بالا و امکان تعریف ۱۰ هزار کاربر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه حضور غیاب محسوب می گردد. قابلیت هایی مانند امکان تعریف دو سطح دسترسی برای کاربران و مدیران، برنامه ریزی ساعات کار تابستانی و زمستانی، بروزرسانی توسط نرم افزار یا حافظه فلش و دریافت اطلاعات از درگاه شبکه، حافظه فلش و وای فای وجود دارد. تعریف 500 هزار کاربر. در دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره از دو دوربین بسیار پیشرفته کاربر را شناسایی نموده و حتی می تواند صورت فرد مورد نظر را از فاصله دور شناسایی نماید. کاربر گرامی، شما در حال مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم هستید.

 

بدون داشتن داده های ثبت زمان واقعی از طریق ابزارهایی مانند نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب چگونه مدیریت می تواند کارمندان منظم خود را تشخیص دهد؟ مشکلاتی که در سیستم های تشخیص چهره وجود دارد از مهمترین عواملی هستند که باعث پایین آمدن کارایی این سیستم ها می شوند. با توجه به سیستم های چند پردازنده ی موازی و شبکه های عصبی مصنوعی قوی که امروزه وجود دارد این محاسبات می توانند سریع تر از آنچه که در حال حاضر وجود دارند انجام پذیرند. را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. ما مطمئن هستیم که بیومتریک تشخیص چهره و هوش مصنوعی آینده ای برای هر کسب و کار است که به مشتریان و زمان آنها اهمیت می دهد. محاسبه مالیات بر اساس اعلام اداره کار صورت می گیرد. وظیفه آپلود کردن اطلاعات با Nodemcu می باشد، Nodemcu از طریق درگاه سریال اطلاعات را برای آپلود از آردوینو می گیرد و وضعیت آپلود شدن را به آردوینو بر می گرداند. که دارای دستگاهی بود که پس از کشیده شدن کارت بارکدی خاص برای ورود و خروجها در حافظه سیستم ذخیره شده و بعد از خالی کردن اطلاعات آن به کامپیوتر, بتوسط نرم افزار خاص حضور و غیاب پردازش میشدند. پردازشگر ۴ هسته ای در کنار رم ۱ گیگابایتی و فلش ۸ گیگاباتی نیز قدرت پردازش بالایی ایجاد می­ کنند.

در هر مجموعه و سازمانی ثبت تعطیلات رسمی در تقویم های کاری پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین با توجه به قابلیت های شبکه عصبی در پردازش موازی, سرعت انجام محاسبات افزایش چشم گیری داشته است. سیستم های پردازش تصویر بر اساس الگوریتم های خاص و محاسبات ریاضی، تصویر مورد نظر را به یک مجموعه اعداد تبدیل می کنند و برای هر چهره اعداد منحصر به فردی در پایگاه داده ها ذخیره می شود. لازم به ذکر است کارت های مغناطیسی آسیب پذیرتر از کارت های بدون تماس می باشد و با استفاده از این کارت ها دیگر نگران خراب شدن کارت خود نخواهید بود. مدیران با ورود به حساب کاربری خود قادر به مشاهده ی پیام ها، درخواست های مرخصی، مأموریت و یا ثبت تردد کاربران خواهد بود. ZK UFace 102 دارای الگوریتم بسیار پیشرفته ای در تشخیص چهره و اثر انگشت است که درصد خطای آن را به صفر می ­رساند و یکی از گزینه های بسیار مناسب است. امکان شناسایی چهره تقلبی و تکراری بودن چهره نیز وجود دارد. در هنگام قطع جریان برق ، باطری قابل شارژ تا حدود ۵ ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم می کند.

صفحه نمایش آن ۳ اینچی بوده و باتری دارای ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر برای استفاده در هنگام قطعی برق موجود است. این دستگاه این قابلیت را دارد که تمانی تردد ها را ضبط کند تا بتوان در هنگام نیاز از آن استفاده کرد که این قابلیت برای اداره ها و شرکتهای بزرگ بسیار ضروری می باشد. برای تجربه کاربری بهتر می­ توان عکس پرسنلی کارمندان را در دستگاه وارد کرد تا هنگام کنترل تردد نمایش داده شود. همچنین رابط کاربری آن نیز بر پایه اندروید بوده و تجربه کاربری بسیار جالب و راحتی ارایه می­ دهد. ویژگی جالب دیگر در این سیستم حضور و غیاب سیستم عامل اندروید آن است که تجربه کاربری بسیار بهتری ارایه می­ نماید. از دیگر امکانات عالی AC7000 می­ توان به صفحه نمایش ال سی دی ۵ اینچی و رنگی آن اشاره کرد که بسیار کاربرپسند است. 6. 2 رديف 16 تايي نمايشگر ال سي دي با زمينه روشن و 4 نمايشگر ال ائي دي جهت نمايش زمان . کمپانی ال جی از یکی از ساده ترین و در عین حال کارآمدترین متدهای تشخیص چهره در گوشی های خود استفاده می کند. Facestation2 اگر در روبروی نور مستقیم خورشید نصب نشود، می­ تواند در تمامی محیط های داخلی و خارجی بدون وقفه به تشخیص چهره بپردازد.


برچسب‌ها :

يکشنبه 25 / 3 / 1399 - 11:38 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 294

 

همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. البته با این وجود می توانید خلا سیم کارت را با اتصال آسان به گوشی هوشمند خود پر کنید. در مواقع عادی در این ساعت هوشمند مانند دیگر انواع ساعت های هوشمند یک ساعت کلاسیک نمایش داده می شود اما نکته ی قابل توجه اینجاست که این ساعت اصلی قابل تغییر می باشد. این محصول این امکان را فراهم میآورد تا مشتری بتواند انواع گروهای حراستی, نگهبانی, پرستاری و چرخشی را در نرمافزار مشخص نماید. استفاده از نرم افزارهای چهره نگاری پیشرفته و توصیف و کمک شاهدان امروزه موجب شده تا شناسایی افراد به راحتی صورت گیرد. تمامی حقوق نرم افزار حضور و غیاب کارا وب متعلق به شرکت دانش بنیان کارا دوهزار می باشد. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید. به هرحال شما میتوانید از SD کارت روی ساعت خود استفاده کنید. کنترل دوربین شما با این ساعت !

 

این دوربین صورت شما را با اشعه فروسرخ اسکن می کند و با توجه به مدت زمان موج بازگشتی، عمق نقاط مختلف صورت شما را تشخیص می دهد. اين سيستم به راحتی با چسباندن تگ بر روی بار مسافران و قراردادن يك سری آنتن و در نهايت خواننده در اطراف و نيز قفسه های نگهداری بار مسافران به راحتی قابل اجرا مي باشد. در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. صفحه نمایش در دستگاه حضور و غیاب به صورت ۲/۸ اینچی رنگی بوده و قابلیت نمایش فارسی و تقویم شمسی و همینطور سخنگوی فارسی می باشد. نرم افزار حضور و غیاب ضمن کنترل این موارد، کلیه زمان تلف شده را محاسبه میکند و در برنامه انتهایی پرداخت دستمزدها میآورد. این نرم افزار بر پایه بانک اطلاعاتی SQL Server طراحی گردیده و امکان برقراری ارتباط با دیگر بانک های اطلاعاتی را نیز دارا می باشد. این نرم افزار جهت چاپ و طراحی انواع لیبل و بارکد به صورت گروهی از فایل اکسل خروجی نرم افزارهای مالی و حسابداری و حتی بدون نیاز به فایل اکسل کاربرد دارد.

  • صفحه نمايشگر لمسی و گرافیکی
  • کیفیت تصویر ۳۲۰ *۴۸۰ پیکسل یا ۵۰۰DPI می باشد
  • ثبت ورود و خروج خودروها تنها با یک کلیک در اکسس
  • محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  • پشتیبانی از لنزهای C/CS
  • دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی
  • 0 الی 45 درجه سانتیگراد

ما بخش ویدئوهای آموزشی را برای رفع مشکلات نرم افزاری شما راه اندازی کردیم که در تمامی ساعات شبانه روز می توانید آنها را دانلود و مشاهده نمایید و به آسانی مشکلات نرم افزاری خود را حل کنید. برای پیدا کردن پیکسلهای پوست از تقسیمبندی رنگ استفاده میگردد. هیچ گاه نگرانی برای گم کردن ندارید: بسیاری از شرکت ها هنوز هم از کارت ها برای ثبت زمان ورود کارمندان استفاده می کنند. بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. حافظه داخلی 128 مگابایتی این محصول نیز قابلیت نگاه داری تصاویر گرفته شده با دوربین را دارد. جزئیات توزیع شدت پیکسل سه بعدی ، تاثیرات نور محیطی را به هنگام دریافت و ثبت تصاویر چهره به حدااقل می رساند. دستگاه حضور و غیاب FaceStation برای شناسایی چهره 25 نقطه از صورت را جهت شناسایی استفاده می کند و تغییرات چهره را در هنگام شناسایی مد نظر قرار می دهد. هدفمان این است که تمییز دهیم یک نقطه ی تصویر در مقایسه با نقاط پیرامونش چقدر تاریک است.

برای استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غیاب, کاربر نیاز به یک رابط نرم افزاری دارد که بتواند از تمامی قابلیت های یک سیستم حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد بهره مند شود. عملکرد سیستم تشخیص چهره آیفون چگونه است؟ با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به كامپیوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره یا كلمه عبور آنها را تعریف كرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-900 مي باشد. شناسایی و تطبیق كاربران با استفاده از فناوری تشخیص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور یا تركیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب تشخیص چهره كارابان مدل KTA-900 می باشد. کیفیت بالا در اسکن اثر انگشت، برخورداری از استانداردهای بین المللی و تکنولوژی تأیید شده به عنوان سیستم احراز هویت در پروژههای نظامی و شناسایی ملی از مهمترین ویژگیهای این برند است. به گزارش گروه اقتصاد بینالملل فارس، رویترز مدعی شد یک خبرگزاری عراقی اعلام کرده است عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران را به عنوان یک اقدام حفاظتی در برابر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده است. سپیدار سیستم نیز برای حفظ یکپارچگی و کمک در مدیریت بهتر فرآیندهای کنترلی در شرکتها، اقدام به تهیه نرم افزار و سخت افزار تردد نموده است.


برچسب‌ها :

يکشنبه 25 / 3 / 1399 - 10:19 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 236

شاید مهمترین وظیفه ی یک دوربین مدار بسته تصویر برداری است. زمانی که دوربین مدار بسته تصاویر افراد را با پایگاه داده مقایسه می کند و تصویر فرد مورد نظر در دوربین نمی باشد به گوشی شما هشدار هایی ارسال می کند. از جمله مهمترین عواملی که قیمت این محصول را مشخص می کند کارایی و کیفیت آن است. زمانی که پاسخ شما به این سوال ها مشخص شد می توانید به آسانی سقف مشخصی از بودجه را برای خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر بگیرید. با توجه به آنچه تا اینجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلی دستگاه های حضور و غیاب، انتخاب نرم افزاری مناسب و منطبق با نیازهای مجموعه و همچنین خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده، ارجحیت می یابد. در کل، با وجود همه ی مطالبی که گفته شد، هم اکنون درصد بسیار زیادی از کارمندان هستند که از این فناوری استفاده می کنند. با توجه به آنچه گفته شد، بررسی دقیق تر در مورد شکرت هایی که ادعای تولید این دستگاه ها را دارند الزامی می باشد.

  1. دریافت سیمکارت هدیه به نام خود
  2. دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  3. توانایی محاسبه حقوق و دستمزد با قابلیت فرمول نویسی
  4. 1-ابزار ثبت تردد ثبت تردد

این دستگاه از زمانی که تهیه و ساخته شده توانسته است نقش مکملی برای مدیریت یک شرکت یا یک سازمان باشد. محدودیتی در استفاده از وِب اَپ ها وجود ندارد؛ هر کمپانی و موسسهای میتواند برای سهولت دسترسی کاربرانش این وب اپها را داشته باشد. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است دقت به این امر است که آیا این توجیهات حقیقی بوده و یا دروغ های تبلیغاتی هستند. دقت نمایید که عدم ارائه راهنماهای آموزشی به معنی وابستگی دائمی شما به فروشنده و هزینه های آن خواهد بود. سنگ شکن دانه ها هزینه کارخانه سنگ شکنی سنگ معدن کروم کارخانه سنگ شکنی - تولید کننده سنگ شکن . فروشگاه سبز گستر - تامین کننده ماشین آلات باغبانی و کشاورزی -تامین قطعات … علفتراش ۴۳ سی سی sabz ZOG.

دو عامل اصلی و تعیین کننده قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. راه های ارتباطی بین دستگاه و کامپیوتری که نرم افزار روی آن نصب می باشد از طریق USB و شبکه می باشد. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی دستگاه حضور و غیاب تهران چیست؟ مرکز این استان شهر تهران است. در همه ی تمدن های بشری در طول زمان های مختلف این یک اصل پذیرفته شده است که مردم یک مدیر سالم، درستکار، راستگوی و پای بند به قانون را می پسندند. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟ بالعکس چنانچه حقوق براساس ساعاتی کمترازکارکرد واقعی محاسبه شود،شاهدایجاد بی اعتمادی ونارضایتی کارمندان خواهیم بود که این موضوع می تواند برای شرکت مشکلاتی را ایجاد کند. 1. نرمافزار تشخیص چهره، هندسه صورت ضبط شده در یک تصویر یا ویدیو را بررسی میکند تا یک کد یا «اثر چهره» منحصربفرد ایجاد کند.

چگونه یک سیستم حضور و غیاب را در تهران سفارش دهم؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در تهران با ما تماس بگیرید. اگر بخواهید مستقیما دستگاه را از طریق کابل به کامپیوتر متصل نمایید، لازم است کامپیوتر شما پورت شبکه آزاد داشته باشد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. مطمئنترین نوع دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی یا تشخیص چهرهای هستند. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. اين دستگاه به صورت پيش فرض امكان ارتباط از طريق USB، پورت شبكه و سريال را در اختيار شما قرار ميدهد. وبسایت ترجمه فا از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه مقالات انگلیسی ISI و ترجمه آنها شروع کرده و هدف آن ارائه جدیدترین مقالات انگلیسی از نشریات معتبر به همراه ترجمه فارسی میباشد.

با توجه به نوع کاربری سامانه های حضور و غیاب و حساسیت این امر، خدمات محدود، به ویژه محدود در تعداد تماس و یا ریموت، مشکلات عدیده ای را به همراه خواهند داشت. سیستم حضورغیاب به کارکنان اجازه می دهد ساعتهای ورود و خروج خود را به صورت الکترونیکی و از طریق دستگاههای ساعت زن، دستگاه های بیومتریک و تلفن های همراه ثبت کنند. دستگاه Fara Ac 500 دارای طراحی خاص با استفاده از پوشش اکرلیک است. سنگ 500 ساعت چین - سنگ شکن. درسیستم حضور و غیاب ، ساعات کاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا کارکرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . از این رو شرکت قادر بود به آسانی در پایان هر هفته مقدار کارکرد هر کارمند را محاسبه نموده و بر اساس آن حقوق پرسنل را پرداخت کند. اما سؤال این است: حسگر اثر انگشت چگونه کار می کند؟ جمعیت این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بودهاست که ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نفاط شهری و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستایی ساکن هستند. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان و برنامه نویسان در صنف دستگاه حضور و غیاب تهران است . مورد دیگری که بسیار مهم می باشد چگونگی اراده خدمات پشتیبانی توسط فروشنده دستگاه حضور و غیاب است.

از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در انتخاب یک سامانه حضور و غیاب کاربردی می باشند. تشخیص چهره ( Face Detection ) یا شناسایی چهره ( Face Recognition ) کدام مهم تر است ؟ این دستگاه ها به صورت کارتی ، تشخیص چهره و یا اثر انگشت شخص را شناسایی و اجازه تردد را می دهند و مشاهده کاهش شارژ ورزشکاران در برخی از مدل های حضور و غیاب باشگاهی امکان پذیر است . بابراین، کاربر می تواند خارج کردن گوشی خود از جیب یا حرکت دستگاه، قابلیت تشخیص چهره را فعال کرده و از آن برای بازکردن قفل دستگاه خود استفاده نماید. برای خرید دستگاه حضور و غیاب با کجا تماس بگیریم؟ همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید. از این قسمت می توان کاربران ثبت شده روی دستگاه را از طریق نرم افزار اکسس کنترل مدیریت کرده و آنها را فعال یا غیر فعال نمود. نیازی به پرینت و استفاده از کاغذ ندارد و تمامی درخواست و تأییدیه ها از طریق نرم افزار انجام می گیرد.


برچسب‌ها :

يکشنبه 25 / 3 / 1399 - 8:50 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 288

حتی برای امنیت بیشتر، دستگاه پس از نصب و تعریف اولیه اثرات انگشت پرسنل، رمزنگاری های لازم را انجام داده و سپس اثرات انگشت را حذف می­ کند تا کسی امکان دسترسی به آنها را نداشته باشد. محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

 داراي صفحه كليد 17 كليدي ضدخش و ضد گرد و غبار . این سنسورها یک لایه شیشه ای بسیار ظریف بوده و در مقابل گرد و غبار و یا رطوبت و سایر شرایط جوی کارایی خود را از دست نمی دهند. در این صورت جز افراد مشخص شده برای دستگاه شخص دیگری نمی تواند وارد منطقه محافظت شده شود. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که شما برای اتاق خاصی بخواهید محافظت جدی صورت دهید. اگر می خواهید بدون محدودیت بتوانید وجه مورد نظرتان را انتقال دهید باید به با همراه داشتن کارت شناسایی به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید. یکی از معایب کلی سیستم کارت خوان این است که به افراد کاری ندارد و دارنده کارت (هر کسی که باشد) می تواند با استفاده از کارت ساعت بزند. نگه داری از سیستم دارای توابع catch - up غیر عادی، حفاظت break-down و بک آپ گیری هوشمند از پایگاه داده است.

Lenovo VeriFace با پشتیبانی از ویژگی تشخیص زنده دارای سطح بالایی از حفاظت است. شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. دستگاه Secure-IO یک مکمل امنیتی جهت ارتقای سطح امنیتی سیستم های کنترل تردد است. سیستم اتوماسیون باشگاهی یک نرم افزار کامل جهت مدیریت داخلی باشگاه ها, استخر ها و اماکن ورزشی می باشد. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. کوالکام و تکنولوژی Sense ID آن نقش بهسزایی در طراحی این شیوه در این گوشی داشته است. یکی از دستگاه های حضور و غیاب تایگر تایگر با فناوری جدید و تکنولوژی به روز این دستگاه حضور و غیاب می باشد.

  • شیت “عکس پرسنل“
  • امکان گزارش گیری هم به صورت ماهانه و هم به صورت روزانه
  • مجهز به سنسور اثر انگشت پرسرعت
  • نوع دوم : دیواری
  • Secure Pin Entry
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • بزرگی گرادیان

نسل جدید تشخیص چهره با قابلیت اتصال به قفل ، درب و کلید خروج همراه با طراحی مدرن و امکان استفاده آسان می باشد. از دیگر قابلیتهای ویژه نرم افزار FBI FACES جستجوی چهره ساخته شده در پایگاه دادههای تصاویر مجرمان و متهمان (بر مبنای Facial ID) و به دست آوردن اطلاعات مختلف از قبیل هویت و سوابق موجود چهره ساخته شده است. همچنین از تصاویر دیگر که شامل آن موضوع نیستند نیز استفاده میشود. با استفاده از این درگاه های ارتباطی می توانید اطلاعات مورد نیاز را بین اسکنر و سیستم ها و دستگاه های مختلف انتقال دهید. عد از سیستم های حضورو غیاب پانچی اولین سیستم های کامپیوتری به بازار عرضه شدند. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلی در عملیات مهار آتشسوزی پاساژ ابراهیمی واقع در خیابان بازار بابل دچار مصدومیت شدند. فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آبان ماه در جهت فرهنگسازی و توصیه های ایمنی پیرامون چهارشنبه آخر سال اقدامات لازم را آغاز کرده است. وی افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از یک ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه واقع در مسیر شرق به غرب خاوران اعزام شدند. وی افزود: با آموزش دانش آموزان توسط آتش نشانان در سازمان آتش نشانی و مکانهای عمومی آموزشی در مورد خطرات ساخت و استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری توصیه های لازم ارائه شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از واژگونی خودروی نیسان حامل مواد شیمیایی خبر داد. 5. برای شروع عبارات گروه کاری , گروه قوانین و بخش را از لیست عبارات موجود انتخاب نمایید.در ادامه نحوه ویرایش آنها آمده است. در مثال شکل 20 تاریخ شروع تخصیص الگوی کاری به 19/07/1393 روز شنبه، تغییر خواهد کرد. رنگی بودن صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب و یا سیاه و سفید بودن آن و همچنین اندازه صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب در قیمت دستگاه تاثیر دارد و باید در هنگام خرید به این نکات توجه کرد. بنابراین امکان استفاده چند باره از این دستگاهها وجود دارد و اگر شرکتی به سراغ گزینه خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم برود، معمولاً مشکل خاصی ایجاد نمیشود. توجه نمایید امکان ویرایش الگوی کاری دائم به موقت یا برعکس (موقت به دائم) وجود ندارد. در نظر بگیرید که دستگاه حضور و غیاب با توجه به پروتکل ارتباطی مورد نظر باید در فاصله مناسبی از کامپیوتر نصب شود.

قرار گیری و استفاده از دستگاه اسکنر اثر انگشت در دماهایی بالاتر یا پایین تر از دمای مجاز عملکرد دستگاه را با مشکلات جدی روبرو می کند. یکی از مشکلات استفاده از تصاویر دوربین های حرارتی برای سیستم های تشخیص چهره عدم وجود پایگاه های داده مناسب برای این منظور است. بسیاری از اسکنر ها تنها توانایی پشتیبانی یک سیستم عامل محدود را دارند اما بعضی دیگر می توانند از سیستم های عامل مختلفی مانند ویندوز، لینوکس، اندروید و غیره پشتیبانی کنند. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی سامانه پایا این است که امکان انتقال وجه گروهی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در طرفی دیگر سامانه پایا هیچ محدودیتی برای مبلغ انتقالی ندارد اما معمولا از آن برای انتقال مبالغ کمتر از 150 میلیون ریال استفاده می شود. از دیگر ویژگی های بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت آن است که می توان برای هر فرد بیش از یک انگشت را مورد بررسی و ثبت اطلاعات قرار داد. در حالیکه نوع دیگری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند اطلاعات بیش از صدها کاربر را در خود ذخیره کنند. نرم افزار حضور و غیاب سازمانی برای سازمانهای متوسط و بزرگ که تعداد پرسنل زیادی دارند و یا دارای شعبات مختلفی در سراسر کشور هستند ,بسیار ایده آل می باشد. درسال های اخیر کنترل ورود و خروج کارکنان ، محاسبه زمان حضور آن ها در محل کار و در نهایت محاسبه حقوق پرسنل از طریق دستگاه حضور و غیاب انجام می شود.


برچسب‌ها :

يکشنبه 25 / 3 / 1399 - 7:25 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 300

اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاههای حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب ضد آب eNBioAccess-T1 محصول کمپانی نیتجن کره جنوبی با بهره گرفتن از رله داخلی و سیستم کنترل تردد کامل و قابل برنامه ریزی (Time Zone) مدیریت تردد در سازمان را بسیار راحت تر خواهد کرد. استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر افزایش امنیت تجربه لذت بخشی را به کاربران جهت تردد خواهد داد. به کمک این نرم افزار در زمان تردد هر فرد تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس ذخیره شده برای اطلاع مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

  • غیره
  • ازدواج او و فرزندانش
  • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه
  • کاهش هزینه
  • نمایندگی های مجاز
  • نمایش تاریخ جاری
  • ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد (دوربین داخلی)
  • نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب

سیستم حضور و غیاب برای مانیتور کردن زمان آغاز و پایان کار پرسنل است. به کمك این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح نقطه جی را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند. روش های ثبت الکترونیکی ساعت ورود و خروج و رویداد های ترددی در چهار دسته تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کارت هوشمند و استفاده از رمز عبور تقسیم می شوند. اثر انگشت می دهند و از اساس با دستگاه حضور و غیاب که در بانک ها و ادارات مورد استفاده است و با اثر انگشت کار می کند ، متفاوت است . روزانه هزاران نفر از هم وطنان عزیزمان حضور و غیاب خود را با این دستگاه ثبت می کنند. این دستگاه جزء دستگاه های بسیار پرفروش شرکت جهان گستر است و مشتریان مختلفی که از آن استفاده می کنند، همگی از عملکرد دستگاه، به خصوص از سرعت عمل آن در شناسایی رضایت کامل دارند.

بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد . طراحی و اجرای خانه های هوشمند زیر مجموعه ای میان رشته ای از برق و شبکه و نرم افزار است که در سال های اخیر توسعه فراوانی در صنعت ساختمان داشته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم نظارت تصویری قبل از هر عملی, باید طراحی دقیق از محل قرار گیری دوربین های مداربسته انجام شود. دیاکالا جهت انجام پروژه های اعلام حریق در زاهدان دارای تیم آموزش دیده و حرفه ای است. در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت نقطه جی را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است. در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. قابلیت هایی مانند امکان تعریف دو سطح دسترسی برای کاربران و مدیران، برنامه ریزی ساعات کار تابستانی و زمستانی، بروزرسانی توسط نرم افزار یا حافظه فلش و دریافت اطلاعات از درگاه شبکه، حافظه فلش و وای فای وجود دارد. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی بیرجند چیست؟ اگر شما مالک کسب و کار هستید می دانید که یکی از هزینه های عمده در هر کسب و کاری هزینه های مرتبط با حقوق و دستمزد کارکنان و پیمانکاران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی سیستم ها در زاهدان با ما تماس بگیرید. با استفاده از دیتاهای به دست آمده محاسبه حقوق پرسنل را به راحتی انجام دهند. در این تکنیک از داده های سنسور سه بعدی به منظور به دست آوردن اطلاعاتی در مورد شکل کلی چهره استفاده می شود. تقسیم بندی چهره واقعا دار جالب میشود. درب های برقی در انواع پارکینگی بازویی , پارکینگی ریلی , پارکینگی زیر سقفی و سیستم های اتوماتیک سکوریتی یک لنگه و دو لنگه تقسیم می شود. برای جستجوی در آن کافیست از یک آدرس اینترنتی یا بارگذاری تصویر دلخواهتان استفاده کنید.


برچسب‌ها :

يکشنبه 25 / 3 / 1399 - 3:30 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 273

اساس شناسایی در این کلاس، اندازهگیری و آنالیز مشخصههای ثابت یک شخص میباشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از قابلیت تشخیص چهره روی موبایل نوکیا خود استفاده میکنند، سعی کنید از این پس به استفاده از سنسور تشخییص اثرانگشت عادت کنید. شما می توانید به چندین روش دوربین مداربسته تشخیص چهره را تهیه کنید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی MD9 در جهت رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط با امکانات کافی و هزینه مناسب ارائه می گردد . دوربین مدار بسته تشخیص چهره جهت استفاده در فرودگاهها، ایستگاههای مترو، پایانههای قطار، نیرویانتظامی، کنترلترافیک، مرزبانیها، فروشگاههای زنجیرهای، کنترل مراجعین به سازمانهای با ضریب امنیتی بالا، مجلس و حتی شرکتها و فروشگاههای کوچک پیشنهاد میگردد. در بسیاری از شرکتها صرف زمان برای خوردن نهار یا صحبت با یکی از همکاران میتواند منجر به هدر رفتن وقت آنها شود. اخیراً برد اسمیت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مقالهای را در مورد فرصتها و چالشهای فناوری تشخیص چهره و مسیر آیندهی این صنعت نوشته است.

به عقیده توسعه دهنده قابلیت تشخیص چهره ایفون ایکس ، این ویژگی، قابلیتی است که به زودی در همه تلفن های همراه دنیا شاهد آن خواهیم بود و روز به روز باید شاهد بهتر شدن آن باشیم. با رونمایی از ایفون ایکس یا همان آیفون 10 و مشخص شدن ویژگی های منحصر به فرد آن، گمانه زنی ها در رابطه با آن بسیار زیاد شده است. برخی از این گمانه زنی ها مربوط به ویژگی های امنیتی این تلفن همراه هوشمند جدید شرکت اپل می باشد که در برخی موارد نشان از ضعف طراحی آن می دهد. اگر نیست، چه امکاناتی نیاز هست تا این فرایند سه بعدی شود؟ این اطلاعات در کنار اطلاعات تصویر دوبعدی معمولی یک چهره سه بعدی دقیق و یکتا مانند اثر انگشت، ایجاد می کند. هرقدر که فناوریهای تشخیص چهره پیشرفت میکنند، باید انتظار داشته باشیم که گوشیهای بیشتری به قابلیتهای تشخیص چهره داخلی مجهز شوند؛ چه این فناوری میخواهد به صورت تشخیص چهره اندروید باشد و یا تشخیص چهره آیفون در گوشیهای اپل.

  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • کنترل کارمندان
  • مزایای هر دو نوع تصویر برداری را دارد
  • قابلیت چند زبانه بودن

کاربران اندروید و لپتاپ نیز این قابلیت را دارند تا با دانلود کردن اپلیکیشنهای مختلف، قابلیتهای تشخیص چهره اندروید را به گوشی خود اضافه کنند. 9. در این فرم، از لیست روزهای هفته، روز «شنبه» را انتخاب نمایید. ماموران بخشهای قضایی از نرمافزارهای تشخیص چهره برای شناسایی و دستگیری افرادی استفاده میکنند که دست به جرم و جنایت میزنند. در حالی که برنامههای تشخیص چهره میتوانند معیارها و اسکنهای مختلف را برای شناسایی و تشخیص چهره مورد استفاده قرار دهند، اما محدودیتهایی نیز دارند. تشخیص چهره معمولی: این همان هست که اپ های مختلف استفاده می کنند و تنها کلیتی از صورت شما را تشخیص می دهند. و اینکه این برنامه نمیتونه چیزی رو چاپ کنه.باید چیکارش کنم؟ یک سیستم می تواند در حالت دو بعدی ابعاد اجزای مختلف صورت را تشخیص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بینی و سایر برجستگی ها و فرورفتگی ها نمی تواند چیزی بگوید.

زاویههای مختلف و حالات چهره مختلف حتی یک لبخند ساده میتواند چالشهایی را برای سیستمهای تشخیص چهره به وجود آورند. برای مثال، دادههای تشخیص چهره که به صورت مثبت با تصاویر آنلاین و یا حسابهای کاربری شبکههای اجتماعی مطابقت دارند میتوانند باعث شوند تا سارقین هویت، اطلاعاتی کافی را برای سرقت هویت شخص به دست آورند. در میان اپلیکیشنهای امروزی، سیستم تشخیص چهره فیسبوک که دیپ فیس (DeepFace) نام دارد، میتواند به شناسایی چهره افراد در تصاویر دیجیتال با دقت نزدیک به 97 درصد بپردازد. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. بند 3- در صورت احراز عدم توانايي فني و مالي طرف قرارداد طبق نظرناظر . بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدین با ارسال نوتیفیکیشن از طرف دایاموز روی گوشی همراه خود ازغیبت .و تاخیر فرزندشان مطلع خواهند شد. در این وبسایت هم میتوانید با بارگذاری یک عکس یا ارسال آدرس تصویری که در اینترنت یافتهاید، به چهرههای مشابه برسید.


برچسب‌ها :

شنبه 24 / 3 / 1399 - 8:40 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 289

آخرین موردی که در جریانراهنمای نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی باید به آن اشاره کنیم، گرفتن خروجی از دستگاه است. همانطور که در تصویر زیر میبینید، یک پورت usb برای گرفتن خروجی اطلاعات و پشتیبانی دستگاه در نظر گرفته شده است و یک بخش نیز برای تأمین جریان الکتریکی. این پایگاه داده می تواند شامل فقط یک چهره (مثلا برای گوشی) باشد، یا اینکه متشکل از میلیون ها تصویر باشد. با قرار دادن گزینه دستگاه بر روی Employ با استفاده از دکمههای بالا و پایین، میتوانید وارد این بخش شوید که اطلاعات آن شامل گزینههای نشان داده شده در تصویر زیر است. مهمترین مزیت برنامه های تحت وب سادگی توزیع این برنامه ها بین کاربران است.(تنها نیاز به نصب برنامه روی سرور داریم) و استفاده از آن بصورت نامحدود توسط تمام کامپیوترهای تحت شبکه به شرط داشتن سطح دسترسی امکانپذیر است. شایان ذکر است کاردکس پرسنل برای خود آن ها و مدیران با تمامی جزئیات قابل مشاهده و کنترل است. همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، انعطاف پذیری نرم افزار حضور غیاب تحت وب بسیار بالاست و می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مختلف و متفاوت شما باشد. مدیران و کارمندان می توانند در هر مکان و زمانی از طریق کامپیوتر و یا موبایل به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب سازمان دسترسی داشته باشند. خواهناخواه طراحان محصولات مجبورند برای کاهش ضخامت تلفن هوشمند دکمه پاور را بهشکل کشیده و نازک طراحی کنند و این موضوع اشکال خود را زمانی نمایان میکند که کیس محافظ هم روی آن قرار بگیرد.

همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد، یکی از مهمترین مزایای این دستگاه، ظرفیت ذخیره سازی بالای آن است. سوالی که در استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ممکن است پیش بیاید این است که آیا واقعا این نرم افزار از نرم افزارهای نصبی بهتر است یا خیر؟ برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. این زیر سیستم پس از اجرای زیر سیستم قبل فراخوانی میشود که وظیفه آن تصمیمگیری بر روی تطابق انجام شده متناسب با درخواست است. یکی از امتیازاتی که برای این دستگاهها محسوب میشود این است که نهادهای امنیتی و قضایی به نتایج آنها اعتماد دارند و به عنوان یک شاهد از استفاده میکنند. به عنوان مثال، در بخش Sys info این امکان برای شما فراهم است که میزان حافظه دستگاه برای تعداد اثر انگشت و تعداد کارکنان را به دست بیاورید. همچنین در صورت تمایل میتوانید از کارت های بدون تماس 125Khz برای شناسایی افراد استفاده کنید. با توسعه نرم افزارهای حضور و غیاب و گسترش استفاده از سیستم های حضور و غیاب در ادارات و شرکتهای بزرگ، نرم افزارهای ویندوزی حضور و غیاب کم کم جای خود را به نرم افزارهای تحت وب داده اند.



     
  1. چاپ لیبل وزن از ترازو


  2.  
  3. پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت


  4.  
  5. نرم افزار حضوروغیاب پرسنل تحت اکسل


  6.  
  7. سئو و بهینه سازی سئو و بهینه سازی سایت چیست؟


  8.  
  9. مدیریت مبتنی بر بارکد


  10.  
  11. امکان صدور گزارش وضعیت مانده مرخصی در پایان سال


  12.  

 

 

شرکت ما با توجه به متخصصان کاربلد در این حرفه توانسته است انواع دستگاه های حضورغیاب را با ویژگی های مختلف برای افراد به وجود آورد. اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که در صورت نیاز میتوان برای برخی از پرسنل از آن استفاده کرد. پس اجازه دهید که در این مطلب ابتدا دستگاه حضور و غیاب را معرفی کنیم و به برخی از پارامترهای مرتبط با آن بپردازیم. برای بار اول، انگشت کارکنان را به صورت مستقیم قرار دهید و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابیده به سمت چپ و به صورت خوابیده به سمت راست اسکن کنید. 1. در شماره 1، شما میتوانید یک کد شناسایی برای کارکنان خود تعریف کنید و به هر کدام از آنها یک کد اختصاصی دهید.

3.در شماره ۳ میتوانید شماره دپارتمان یا همان بخش را در آن وارد کنید تا کارکنان به صورت مجزا دسته بندی شوند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که اثر انگشت هر کدام از پرسنل خود را به صورت مجزا ذخیره کنید. شرکت سیتکس مبتکر نسل ششم دستگاههای حضـور و غیاب است با ویژگی های … از ۶ ماه گارانتی تعویض، ۶ ماه گارانتی تعمیر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سازمان ها، کنترل و ساماندهی ورود و خروج پرسنل است. در حقیقت، این فرایند شامل اسکن اثر انگشت از سه زاویه متفاوت است. اسکن اثر انگشت به کجا رسید و در سال جدید نیز هنوز استفاده می کنید؟ بعضی نقاط پیکسل غیر پوستی هنوز قابلمشاهده هستند،درحالیکه برخی از قسمتهای صورت ممکن است پوشانده شوند. دستگاه حضور و غیاب کارتی سری V800 از زبان فارسی پشتیبانی میکند و دارای سخنگوی صوتی است. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارتی و اثرانگشتی دوربین دار.

بنابراین با وجود این ساختار منعطف، وضع هر گونه قانون برای تردد پرسنل و سیستم محاسباتی کارکرد آنها در سازمان شما امکان پذیر است. این «(:» خندانک تبسم است که نمایی مینیمالی از تبسم را ارائه میکند. دستگاه های حضور و غیاب کارت فینگر، نصب در 24 ساعت، سنسور نوری ضد خش ، 10 سال خدمات پس از فروش. در حقیقت این دوربین بدون نیاز به کابل کشی مجدد، دوربین های آنالوگ را بر روی سیستم HD انتقال می دهد. سپس بر روی فایل ok.reg دبل کلیک کنید و Yes & OK کنید و از نرم افزار لذت ببرید. تبصره 1: در صورتي كه پيمانكار در انجام تعهدات خود مرتكب تقصير يا قصور گردد اين تضمين با تأييد ناظر به نفع كارفرما ضبط خواهد شد و پيمانكار حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايد. با توجه به تحت وب بودن نرم افزار، نیاز به نصب و نگهداری نرم افزار در نقاط مختلف نمی باشد.


برچسب‌ها :

شنبه 24 / 3 / 1399 - 6:05 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 254

با توجه به اینکه برخی از علف زن ها به شکل چندکاره تولید شده است. دستگاه های حضور غیاب بسته به نوع فعالیت کسب و کار و ظرفیت تردد و پرسنل به انواع مختلفی تقسیم می گردد. شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو با قیمت مناسب را ملاحظه بفرمائید تنوع محصولات مانند دستگاه حضور و غیاب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. عنبیه قسمت رنگی چشم است که ترکیبی است از نوعی ماهیچه به شکل دایره با یکسری خطوط شعاعی، لایهای یا توری مانند که در پیش از تولد انسان شکل گرفته است و تا زمان مرگ تقریباً هیچ تغییری نمیکند. ماجرای زنی که اثر انگشت ندارد! … قیمت انواع دستگاه علف زنی - قیمت و معرفی کالا. البته در این سیستم وسیله ای جهت کنترل تردد افراد به جای یکدیگر وجود ندارد در نتیجه امکان کارت زنی افراد به جای هم وجود دارد. ۴٫ صحت: هیچ تاییدی در صحت ثبت دستی زمان توسط کارمند وجود ندارد. سیستم ورود و خروج قابلیت محاسبه اتوماتیک کارکردها و غیبت ها را دارا می باشد از قابلیت های دیگر سیستم ورود و خروج امکان مدیریت دستی اطلاعات برای مدیران سیستم و ارسال اطلاعات به سیستم کارتابل الکترونیکی می باشد. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستمهای دستی یا کاردکس انبار انجام میگرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود بهصورت خودکار و با قابلیتهای بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد. بسیار خوب است بدانید که شما چه تعداد دستگاه حضور و غیاب نیاز دارید و جایی که برای آن در نظر گرفته اید دارای چه امکاناتی می باشد.

 

در کنار هر دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد، یک نرم افزار نیاز است که بتوان انواع گزارش را از اطلاعات خام دستگاه گرفت. این سیستم جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی می باشد. نرم افزار یکپارچه حضور و غیاب علم گستر صدف ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه وزمانی فراهم می سازد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. چند دستگاه حضور و غیاب برای مدرسه شما مورد نیاز است ؟ نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته یک سیستم حضور و غیاب حرفه ای با تمامی امکانات نسخه پایه است که ظرفیت ها و قابلت های ویژه ای به آن اضافه شده. نرم افزار انبارداری میزان نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست.

 

نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته نسخه حرفه ای یک سیستم جامع و کامل جهت محاسبه کارکرد پرسنل و ارائه گزارش به مدیران است . دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900 ، کامل ترین دستگاه تولید جهان گستر است. دستگاه ثبت تردد و کنترل دسترسی G3 یکی دیگر از محصولات شرکت ZKTECO و یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در نوع خود محسوب می شود. 3-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. در تقسیم بندی دیگر، نرمافزار افزار های حضور و غیاب به دو دسته نرمافزار های ویندوزی و نرمافزار های تحت وب تقسیم می شوند. با استفاده هر چه گستردهتر از سیستم های کامپیوتری در امور مختلف اداری ، نقش نرمافزار مناسب و بهینه در این سیستم ها بسیار ضروری بوده و در این بین سیستم های کنترل کارکرد از جایگاه خاصی برخوردار هستند .

  • درگاه یو اس بی
  • همگامسازی با موقعیت جغرافیایی
  • مجهز به GPS داخلی برای موقعیت یابی
  • امکان درخواست کالاهای مصرفی از انبار مصرفی
  • حفظ حریم خصوصی

اجزا سیستم میتواند فقط یک نرمافزار باشد که تصاویر دریافتی از دوربینهای مدار بسته به تلویزیونی (cctv) را پردازش میکند یا یک سیستم کامل شامل دوربینها، ایستگاههای کاری و پردازشگر نهایی باشد. ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. برای خرید ساعت حضور و غیاب ابتدا باید کاربرد آن را برای سازمان خود مشخص کنید. نرم افزار حضور و غیاب فوق صرفه جویی در زمان قابل توجهی را برای صاحبان مشاغل و مدیران امور انسانی و مالی جهت محاسبه ساعت حضور و غیاب پرسنل بدنبال خواهد داشت . نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته مناسب برای محیط های متوسط و بزرگ که تعداد پرسنل آنها کمتر از 200 نفر است ,بسیار ایده آل می باشد. در نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته می توان 12 شیف کاری برای حداکثر 200 نفر پرسنل ایجاد کرد . سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . پس از ارتباط دستگاه با کامپیوتر نرم افزار کشت و نگهبانی را بر روی سیستم نصب و اجرا نمایید.

مشخصات کاملتر نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته و قیاس با نسخه های دیگر در جدول زیر آمده است . دستگاه حضور و غیاب کارتی یا دستگاه کارت ساعت زنی: این دستگاهها بدون تماس و لمس اثرانگشت و تشخیص چهره بوده و شناسایی تنها از طریق کد و کارت انجام میشود. پشتیبانی از سیستم های عامل مختلف از دیگر ویژگی های دستگاه های اسکنر اثر انگشت است که بر میزان کاربری آن ها تاثیر مثبت و مستقیمی دارد. ۹- تشخیص هویت، در سیستم های تشخیص هویت مشخصه بیومتریک فرد به سیستم ارائه میشود و سیستم با جستجوی پایگاه اطلاعات مشخصات فرد را در صورت موجود بودن استخراج میکند. ۴- ماژول پایگاه دادهها: این ماژول برای تعریف، نگهداری و واکشی قالب چهره کاربران را بر عهده دارد. برای بدست آوردن یک تصویر با کیفیت خوب و متمرکز باید چشمها نزدیک دوربین قرار گیرد و این موضوع و اینکه از اشعه لیزر استفاده میشود باعث شده افراد زیادی به این روش علاقه نشان ندهند. سپس تصویر بدست آمده تحت فرایندهای محاسباتی و عملیاتی پیچیده برای استخراج اطلاعات مربوط به ویژگیهای سطحی چهره و تجزیه اطلاعات کلی تصویر قرار میگیرد.

۲- ماژول مخصوص تشخیص و استخراج اطلاعات: تصاویر بدست آمده توسط این ماژول در ابتدا ارزیابی محتوایی شده و دادههای نامربوط ازقبیل پس زمینه، موها و گردن و شانه و غیره حذف و تنها محتوای ناحیه چهره را شناسایی میکند. در طول تعریف ماژول سنسور تصاویر را ثبت کرده و مجموعه این تصاویر همان گالری تصاویر را ایجاد میکند که در مرحله طبقه بندی مورد استفاده قرار میگیرد. روش تشخیص چهره در تصاویر دوربین مداربسته بسیار پیچیده است . نرم افزار حضور و غیاب «تایمنیکس» جایگزین بسیار خوبی برای دستگاه حضور و غیاب(دستگاه ساعتزن) است. از دیگر ویژگی های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو Fara Techno F400 می توان به امکان تعریف مدیر باشد تا هر شخص به جز مدیر نتواند به منوهای آن دسترسی داشته باشد. S12 ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان است که کوچکترین و ارزانترین دستگاه ضبط مکالمات تلفنی خانگی برای یک خط میباشد. در حقیقت در این مرحله تصویر خروجی که بایستی توسط ماژول طبقهبندی کننده برای تعیین هویت و تشخیص چهره مورد استفاده قرار میگیرد.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 / 3 / 1399 - 8:40 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 279

 

در سال 1684 اولین مستند جالب توجه در زمینه انگشت نگاری در جهان غرب توسط دکتر "نهمیا گرو" انگلیسی که بر پایه علوم پزشکی نوشته شده بود، به چاپ رسید. ما در نشان دادن وجوه مخرب قسمتهای به ظاهر خوب غرب کم کاری کردهایم. می توانیم در جهت اصلاح عادات اشتباه از تشویق افراد به بهره وری مناسب از زمان پرداخته و در مجموعه خود از تکنولوژی دستگاههای حضور و غیاب ماداکتو بهره ببریم . ناهار منظم، کاهش استراحت های طولانی … بهره وری به طور قابل توجهی افزایش می یابد. سیستم های حضور و غیاب بیومتریک به عنوان یک راه حل مناسب برای امنیت محسوب می شوند، زیرا نیازمند هیج کلمه عبور، مدرک، کارت شناسایی و …. اگر به دنبال یک راه حل مناسب برای کنترل ساعات کار و روزهای مرخصی کارمندان و همچنین خلاص شدن از شر کارت پانچ های دستی می باشید، نرم افزارهای حضور و غیاب یک راه مناسب و قابل اعتماد می باشند.

 

 

و به عنوان یک راه حل کامل برای مدیریت زمان و وظایف در اختیار مدیران قرار میگیرد. به ازاي هريك را دراختيار شما قرار خواهد داد. ما نیز در شرکت فرزان کارت آسیا در کنار شما خواهیم بود و توصیههای لازم را به شما ارائه خواهیم داد.  در حالت Verify ( ST - PRO / V ) ابتدا شماره خود را از طريق صفحه كليد و يا كشيدن كارت وارد نموده ، سپس انگشت خود را روي سنسور قرار دهيد . این دوربین در قست بالایی ساعت قرار دارد و بوسیله این دوربین می توانید در هر زمانی که اراده کنید فرزند دلبندتان را ببینید. ماژول مدیریت تردد سیستم مدیریت تردد برای پوشش قوانین متنوع در حوزهی منابع انسانی و کارکرد، قابلیتهای مفیدی را در اختیار کارشناسان منابع انسانی قرار می دهد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. به عبارتی هر سازمانی بخواهد احراز هویت بیومتریکی با تصویر چهره انجام دهد، می تواند از این کتابخانه استفاده کند. در حوزه آشکارسازی محل چهره (face detection) تقریبا مسئله ای نمانده که حل نشده باشد؛ لیکن در حوزه بازشناسی چهره (face recognition) هنوز چالشهایی باقی مانده است.

 

  1. 1دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70
  2. آموزش Adaboost
  3. اشتراک در این موضوع…
  4. امکان تعریف تأخیر و تعجیل مجاز روزانه
  5. ثبت تمامی فرایندهای گردش چک

و از معایب آن می توان امکان سوء استفاده از کارت در ثبت حضور و غیاب و وابستگی به کارت جهت ثبت را نام برد. روزانه گزارشی ویژه برای راهکار هوشمندی تجاری از سیستم تردد دریافت میشود تا بهای تمام شدهی کالاها به شکل روزانه با توجه به مدت زمانی که پرسنل برای آن صرف کردهاند، محاسبه شود. انعطافپذیری بالای عوامل کنترل کارکرد در راهکار مدیریت تردد توانست به اجرایی شدن شناوریهای بسیار خاص سازمان برای تعاریف زمانی متنوع و سمتهای سازمانی موردنظر، 8 الگوی متناسب را تعریف و پیادهسازی کند. با پیادهسازی سیستم مدیریت تردد، فرایندهای دشوار و زمانبر محاسبهی حقوق و دستمزد، در کمترین زمان و بهشکل خودکار انجام میشود. سامانه مدیریت تردد می تواند در کنار مجموعهنرمافزارهای سیستم مدیریت سرمایه انسانی و در کنار سیستمهایی مانند کارگزینی، جبران خدمات یا مستقل از آنها پیادهسازی شود. اطلاعات مربوط به کارکرد، مانند اضافه کار،کسر کار، مرخصی و ماموریت میتواند بهطور خودکار در اختیار سیستمهایی نظیر جبران خدمات قرار میگیرد. این نرمافزار، امکان کنترل و مدیریت خودکار و متمرکز دادهها و تجهیزات سیستم را فراهم کرده و امنیت نگهداری و تبادل اطلاعات را تضمین میکند.

ابزارهای مدیریت فرآیندهای کسبوکار موتور گردش کار، میتواند با حذف کاغذ و اختصاص کارتابل به مدیران، فرایند واحد منابع انسانی را مکانیزه کند. استفاده شرکت از سیستم حضور و غیاب بیومتریک به دستیابی به (ROI) مثبت کمک می کند. به کمک تصویر هرگز نمیتوانید این تکنولوژی را فریب دهید. Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزاری فوق العاده برای ساخت چهره ای از درهم آمیختن چند تصویر مختلف می باشد. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. در این مقاله تصمیم داریم دربارهی راههای دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی صحبت کنیم. قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی EB- 103 ارزان به همراه نرم افزار رایگان مناسب شرکتهای کوچک. به طور کلی دور زدن روش های بیومتریک احراز هویت، نظیر تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره یک امر ساده نیست و برای این منظور نیاز به دانش و هزینه فراوانی می باشد. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند. در ابتدای کار، دستگاه از چهرهی تمام کارمندان سازمان، اسکنی دریافت میکند. قانون استفاده از مرخصی استحقاقی در شرکت های خصوصی و دولتی به نظر کارفرما هم بستگی دارد. هنگامیکه از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک به درستی استفاده می شود کارفرما قادر خواهد بود تغییرات را مطابق با تعادل کاری انجام دهد.

دوربین گوشی شما به دنبال حجمی شبیه به صورت انسان میگردد؛ حجمی که دو چشم، یک بینی و یک دهان داشته باشد. تخمدانها دو غده به اندازه دو بادام بزرگند که حدود چهار سانتیمتر بلندی و دو و نیم سانتیمتر پهنا دارند. میزان این مرخصی، دو روز و نیم در ماه و مجموعا ۲۶ روز در سال است و ایام تعطیل هفتگی یا تعطیل رسمی که بین روزهای مرخصی واقع می شود جزء این ۲۶ روز محاسبه نمی شود. در دستگاه های بیومتریک دو حافظه داریم. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است. همچنین، به دلیل یکپارچگی سیستمها باهم، دیگر نیازی به تجمیع اطلاعات از منابع مختلف به شکل دستی وجود ندارد. انواع مرخصی بر اساس دلیل عدم حضور، میزان روزهای آن و حقوق حاکم بر آن متفاوت است. سپس ویژگی های استخراج شده, با استفاده از BPNN ها (back propagation neural network) تمرین داده می شوند تا فضای ویژگی ها به کلاسهای متفاوت دسته بندی شوند.

نوآوری ها و تکنولوژی های جدید سبب پیشرفت های زیادی شده است که به رونق کسب و کارها و بهره وری بیشتر کمک می کند. استفاده از این نوع سیستم، سرقت زمان توسط کارکنان را از بین می برد، بهره وری افزایش یافته و ROI بسیار بالایی ارائه می شود. با استفاده از این امکان، کاربران می توانند با اسکن کردن چشم های خود، از یک متد امنیتی بسیار امن استفاده نمایند. برای بر طرف کردن این مشکلات سیستم های ورود و خروج هوشمند به بازار ارائه شدند. ۱️⃣ استفاده از مرخصی برای کارکنان ۲/۵ روز در ماه، ۳۰ روز در سال با احتساب ۴ روز جمعه است. در پنجره باز شده بر روی گزینه local users and groups کلیک کرده و گزینه users را باز کرده و بر روی administrator دبل کلیک می کنیم. از آنجا که ویژگی های بیومتریک منحصر به فرد هستند و قادر به جعل و یا کپی نمی باشند، تعیین هویت با استفاده از این ویژگی ها دقیق ترین گزینه برای شناسایی کارمندان است.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 / 3 / 1399 - 7:38 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 311

قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. با بردن موس بر روی دکمه ذره بین راهنمایی در خصوص ترتیب ستون ها به نمایش گذاشته می شود و با کلیک بر روی ان امکان انتخاب فایل که در مرحله قبل آماده سازی شده است، فراهم می شود. سنسور Ultrasonic نسبت به سنسور خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. نسل جدید حسگرهای اثر انگشت حسگرهای پلیمری یا سنسور های LE می باشند. فناوری سنسور اثر انگشت: که در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت نوری و سنسورهای نسل پیشرفته پلیمری وجود دارد. این سنسور از قابلیت شناسایی اثرانگشت 3D به جای قابلیت 2D استفاده می کند. ۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار کارت در این مدل قابل ذخیرهسازی هستند. دستگاه ST-Shine حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و کارتخوان بدون تماس.

 

و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد. چگونه جهت خرید و یا کارشناسی با دیاکالا تماس بگیرم؟ را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. دستگاه RF620 دستگاهی است که از یک پردازنده بسیار قوی بهره می برد. احتمال میرود که سال بعد این تکنولوژی در المپیک توکیو بسیار پرکاربرد خواهد بود. به همین خاطر این محصول از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای شناسایی برخوردار است. نوع شناسایی و تعداد آن نیز که بر اساس کارت، کد و چهره و اثر انگشت باشد نیز روی قیمت دستگاه موثر است.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 / 3 / 1399 - 6:42 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 237

بدون شک در طول سال برای افراد ممکن است مسائلی پیش بیاید که انگشت آن ها را دچار مشکل کند. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. برای مثال شما می توانید برای واریز یک مبلغ کلان بدون محدودیت با همراه داشتن مدارک شناسایی به بانک مراجعه کنید. اما اگر شما هم به دنبال خرید و یافتن قیمت مناسب این تجهیزات هستید، تنها کافی است به فرشگاه وب سایت ما سر بزنید. برای این موضوع تنها کافی است با به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و بنا به نیازی که دارید، محصول مورد نظر را خریداری فرمایید.

  • از داخل CD محصول , فایل Setup را اجرا نمایید
  • 24ماه گارانتی دستگاه
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد
  • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب

 

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. اولا که امکان تقلب کردن توی این دستگاه از دستگاه حضور و غیاب کارتی جهان گستر پارس خیلی کمتره! استفاده از اسکنر اثر انگشت باعث می شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. یکی از بهترین راه ها برای تسهیل در کنترل کردن کارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصویر فرد، کارت ملی، مشخصات فردی و کاری به عنوان اطلاعات اولیه همراه با اثر انگشت به اسکنر داده می شود.

 

شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت های مختلف می توانند با استفاده از رمز ورود نیز عمل کنند. بعضی از دستگاه های کوچک برای شرکت های کوچک طراحی شده و توانایی ذخیره اطلاعات محدودی را دارند. این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. دستگاه حضور و غیاب ZKT می تواند مجهز به تقویم و سخنگوی فارسی هم باشد تا با استفاده از تقویم هجری شمسی و اطلاع از تعطیلات رسمی، گزارش گیری کاملی از آن داشته باشید. اصفهان، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانید دستگاه های اسکنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قیمت این محصول از شرکت راد مهام فاوا در مقایسه با سایر نمونههای مشابه در بازار قیمت بسیار مناسبتری است و لذا خرید آن برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه خواهد بود. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. تشخیص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابلیتهای دیگر سنسور سوپریما است. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت دارای راه های ارتباطی مانند USB هستند. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در صفحه اصلی دارای سربرگ های عملیات دستگاه، اطلاعات پایه، مدیریت کاربران، مدیریت مهمان، کنترل دسترسی Virdi و تنظیمات نمایشی است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. تعداد اطلاعاتی که دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند در خود ذخیره کنند در دستگاه های مختلف متفاوت است. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. بعضی از مدل های اسکنر اثر انگشت برای افزایش سرعت عملکرد می توانند به طور همزمان دو یا تعداد بیشتری اثر انگشت را شناسایی کنند. امروزه پیدا کردن یک روش آسان و مطمئن برای انتقال وجه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده. در صورتی که در شرکت یا اداره شما این مساله مهم است حتما هنگام خرید و انتخاب اسکنر به آن دقت کنید.

پیش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهایتان را برطرف میکنند. اولین مورد استخراج و انتخاب ویژگی ها و مرحله دوم طبقه بندی خصوصیات است. این دستگاه ها می توانند یکی از این ویژگی ها و یا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل G3 قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد. در این شرایط افراد نیازی ندارند چند دقیقه برای ثبت ساعت ورود و یا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان کوتاهی می توانند وارد اداره یا شرکت خود شوند. در اینترنت شما می توانید بسیاری از برنامه های مشابه را پیدا کنید، هر کدام از آنها به نوعی متفاوت از دیگران است. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. اسکنرهای اثر انگشت دارای سیستم های عامل مختلف و پردازشگرهای دقیق هستند که در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخیره می کند. اسکنر اثر انگشت امکان خطا در شناسای افراد و تاریخ زمان دقیق حضور و غیاب را به صفر رسانده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 / 3 / 1399 - 5:47 بعد از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ